Jump to content

Clasament Reputatie

Conținut popular

Showing content with the highest reputation since 23.02.2022 În toate zonele

  1. Credits to @UnderTaker: VID-20230108-WA0019.mp4
    4 points
  2. După aproape 1 an și aproape 15.000km. "Diavolul stă în detalii" spune o vorbă, detalii pe care cu timpul le descoperi. 1. Dezaburirea față și cea spate nu se dezactivează singure după x timp. Am realizat după 30 minute că încă mergeau. Conform manualului ar trebui să o facă: 2. Pornesc fără să mă uit și constat că bordul cu ceasurile era...închis. Repornesc mașina și apar. 3. Situația clară de impact cu frână în ABS și oprit la 1m. Nu a reacționat, nu a apărut avertizarea de Collision. 4. Oprit la 2m de mașina din față. După ce au plecat nu am mai primit notificare de front car departure. Am verificat, este enabled. 5. Peste vară plasticele de pe la praguri s-au cam încovoiat. 6. Senzorii de parcare sunt tardivi, reînnoiesc declarația după e incidente la limită Listă deschisă. Consumul în regimul meu mixt-extraurban este conform aplicației de monitorizare Drivvo 9.22%. Concluzie: Per general rămâne o mașină bună pentru banii dați. Altfel spus 1: Nu e cea mai cea mașină, dar nici banii nu au fost mulți Altfel spus 2: În banii ăștia nu ai altă variantă mai bună, ba chiar sunt mai proaste la bani mai mulți.
    4 points
  3. Un drum frumos in Marginimea Sibiului! Fiind cu treburi in zona si fiind cazat la Pesiunea Sibiel din localitatea cu acelasi nume - un loc deosebit si care merita vizitat mereu cu placere - la sfatul administratorului pensiunii am fost cu dragonul pana la schitul Sibiel! Drumul forestier de 3,5 km serpuieste pe o singura banda de circulatie prin padurea de foioase racoroasa la aceasta data, prin miros de natura si aer curat si prin ciripit de pasarele . Ce sa mai, natura cu ce are ea mai frumos, inclusiv cateva vacute care pasteau pe marginea paraului! Drumul urmeaza paraul Sibiel pana la o bifurcatie unde este asezat schitul, atestat documentar inca de la 1550, dar aflat la momentul actual in constructie / reparatie si fiind un adevarat santier nu am zabovit mult prin zona! In schimb drumul pana acolo, priceless!...
    4 points
  4. Deaorece nu imi plac firele si vreau sa ma conectez la Carplay avand telefonul in buzunar, am luat un adaptor de Carplay wireless. E luat dupa Aliexpress, avea reviewuri bune, eu sunt multumit. Adaptorul se numeste Carlinkit, a costat 90$.
    3 points
  5. O postare din categoria "review", "păreri", "se merită sau nu" Acesta este un review subiectiv, este în regulă să nu fiți de acord cu mine Eram într-o căutare pasivă a unei noi mașini pentru familie care să pensioneze una din cele 2 mașini existente, un sedan și un "break", care au adunat ceva ani și kilometri ajungând să fie ori depășite moral, ori la o "vârstă" la care își cereau tributul unor consumabile mai scumpe (schimbate oricum). Mașina ideală ar fi fost un mini-van, de preferat varianta cu 6-7 locuri, mai exact un VW Sharan sau Seat Alhambra, ambele oprite din producție în 2020, iar SH toate cu kilometri foarte mulți și la un preț mult prea mare pentru km/aspect/etc. Am mers la showroomul SsangYong aproape dintr-o glumă, să văd "chinezăria aia de Tivoli" (care mie mi s-a părut urâtă și făcută din resturi), dar am plecat impresionat de Korando și cu programare pentru test drive. Test drive-ul a avut loc într-o dimineață de decembrie, unde am luat cunoștință cu volanul încălzit - o opțiune care pentru cineva cu probleme circulatorii ca mine a fost binevenită. PRIMELE IMPRESII DE LA TEST DRIVE, și rămase și ulterior unele: - SILENȚIOASĂ - pentru prețul ei. Korando se laudă că are un nivel ridicat, competitiv cu producători de calibru mare. Acel nivel NVH (noise-vibration-harshness). Un reviewer auto spunea că este de nivelul Volvo. Am mers cu un XC60, generație mai veche și diesel și era mai zgomotos puțin. Nu știu însă dacă s-ar putea spune că este mai silențios decât Volvo-urile noi, eu nu cred, vorbim de Volvo totuși, dar cu siguranță concurează aici cu Tiguan. - FEEDBACK-ul VOLANULUI este mult, mult prea sensibil, și am avut Fiat Punto cu City-Servo la care învârteai volanul cu un deget mic. Poate o să fie primit cu bucurie de sexul frumos, mie mi-ar plăcea să fie puțin mai dur (și este în modul "Sport", povestim mai încolo). - SCAUNUL destul de comod și ok, cu aripioare care să te țină în loc la virajele mai strânse, unde mașina te aruncă puțin din prisma înălțimii. Șezutul puțin cam drept pentru gustul meu, îmi dă o vagă senzație că îmi fuge fundul în anumite situații. - SPĂTARUL BANCHETEI spate are 2 trepte, ceea ce este fain, dar mi-ar fi plăcut să fie și șezutul glisant față-spate ca la Tiguan spre exemplu. - SUSPENSIA este ok+, nu excelează, că doar nu vorbim de perne de aer, dar nici nu îți cad pietrele de la rinichi, este similar unui "break" nemțesc. - SPAȚIUL HABITACLULUI este destul de generos. Nu atât de generos sau cam cât la o Skoda Superb Variant (o mașină care îmi place mult, dar over budget), dar destul de bun. - nodul gordian: PORTBAGAJUL. NU are și NU va avea 551 de litri nici dacă îi va măsura Roberta Anastase. Ulterior am aflat că SY i-a calculat până în tavan, ceea ce este o aberație. Realistic aș spune un 450-ish, poate, dar este ok, eu am și cutie. - ALERTELE DE SIGURANȚĂ erau toate pe ON, ceea ce mi s-a părut iritant și că mai degrabă îmi mută atenția de la drum în loc să mă ajute. Mă rog, asta este acum la orice mașină. Ne-a convins cu toate că nu era genul de mașină căutat de noi, nici măcar genul pe care să îl fi luat vreodată în calcul. Am zis că o să trecem peste portbagajul mai mic decât avem la "break"-ul din dotare, de 600L, REALI, că oricum avem și o cutie-portbagaj. Rezervat, plătit, primit termen februarie 2022, amânat de câteva ori, cunoaștem toți problema crizei componentelor, livrat pe 27 aprilie. Nu cu covorul roșu, dar cu mașina roșie. (Scufița Roșie cum a botezat-o @botezmi ) Mașina în cauză este probabil minimul ales de toți: Style+, plus CET (bordul digital) și culoare. Prețul a fost de 22.260E Culoarea este de fapt un vișiniu, lumina din showroom au scos-o roșie. Numele este "cherry red" Am primit cadou cu fundiță niște chei și șurubelnițe: Personal nu am simțit nevoia de 4x4/AWD/4WD în cei 22 de ani de condus, nici nu sunt pasionat așa tare de offroad, nici nu este o mașină de offroad. L-am luat în considerare bazat pe românismul "să fie acolo" și în lista de pros and cons a înclinat spre "no go" pentru că: 90kg greutate în plus, mentenanță/costuri întreținere grup Haldex, plus adăugat la consum. ALTE LUCRURI OBSERVATE PE PARCURS: (după 1000+ km) - CUTIA DE VITEZE - răspunde foarte bine, se simt uneori niște mici-mici smucituri, cam ca la toate mașinile, mai puțin la Mercedes, este cred singura la care nu am întâlnit. - CONSUMUL - alt subiect delicat prin comunitate :). Până acum, într-un regim mixt pentru aproape 1000km, fără drumuri întinse lungi, am un 9.29% calculat prin regula de 3 simplă de o aplicație (DRIVVO). O să fac update după ceva drumuri lungi. Având în vedere aerodinamica unui hipopotam mai mic și motorul pe benzină de cilindree mică supraalimentat este un consum normal și comparabil cu cel de la Tiguan sau Kia (pe care le cunosc destul de bine) - PIANO BLACK, sună bine, arată bine (pentru 5 minute), dar este total nepractic. Vorbim de amprente și praf. Rezolvarea poate fi o colantare. - PLASTICELE. Bordul este moale, fețele de la uși sunt plastic. Plasticul este unul de calitate, vizual de poate păcăli că este tot moale, la atingere este...plastic. Să vedem cum va fi în timp. - BECURI LED LA PLAFONIERE foarte luminoase, pe față 2, pentru spate doar una, care ar putea fi deranjantă în cazul unui copil care doarme. - AUTO-UP/DOWN LA GAEMURI doar la variantele de dotări Clever/Premium. Cât de mult ar fi costat să pună la toate, cum fac alte mărci? Why SY? Why?! - ZGOMOT LA RIDICAREA GEAMURILOR - când ajung sus la capăt se închid cu un sunet ca de...Logan generația 1 - cu toate că am dezactivat LKA (Line Keep Assist) mi-a smuls volanul la probabil niște buruieni de pe marginea drumului cu mesajul de "Collision" - după conectarea pe fir a telefonului pentru Android Auto și "allow" pe telefon la tot ce vrea, se leagă ulterior automat și pe BlueTooth - la REGLAREA OGLINZILOR pentru drum nu vezi deloc roata spate dreapta, nici dacă te ridici în scaun. Va trebui să înveți unde e bordura raportat la "burta" portierei. Nu are ca la alte mărci autocoborârea oglinzii când schimbi în R. - SELECTORUL DE VITEZE (la AT) merge destul de greu. - am pus bare (de la Thule) și ZGOMOTUL adițional adăugat este insesizabil. Nu știu dacă sunt barele foarte bune, dacă mașina este foarte bine izolată sau amândouă, dar este foarte bine. - la 35 de grade afară nu este foarte cald în interior, probabil izolarea de care am tot amintit își face treaba bine, lucru sesizat prima oară de @Sorin - în ciuda gurilor de aerisire care par mici, SE RĂCEȘTE REPEDE în mașină. - dacă este pornit Start&Stop și ai pornit și AC, SY s-a gândit să îți oprească motorul la semafor și să te pună la saună. O fi un feature. Nu am întâlnit asta la alte mărci/modele. - HEADUNIT-ul central este doar pentru multimedia, nu afișează date ale mașinii. Why SsangYong?! It's not that hard and/or expensive. - VOICE COMMAND - merge foarte bine, pe engleză. Poți da cu "Col beibi" fără probleme. - CALITATEA CONVORBIRII TELEFONICE - foarte bună. Pe lângă faptul că mi s-a zis că se aude bine, a trebuit să mă duc eu în cealaltă mașină să aud cu urechile mele. Clar, fără fâșâieturi. - SONORIZAREA este una medie, nu excelează și parcă aș fi avut așteptări mai mari. Ce bine că sunt electronist și pasionat de demontat lucruri, o să schimb difuzoarele în timp. - FOOTREST-ul, folosit la AT este acoperit parțial, which sucks, mocheta aia se poate murdări. Se rezolvă prin covorașe cauciucate care acoperă integral. - GRILA FAȚĂ - eu am avut păsări înfipte în grila față, iar când am văzut că nu au ceva site deja îmi imaginam un porumbel infipt în radiator. - VOLANUL - este indemânos doar că are grosimi diferite, mai subțire sus, mai gros jos - PREȘURILE - spre deosebire de alte mărci SsangYong îți dă și covorașe de textil care par destul de bune și există...cârlig în podea ca să nu alunece. Nu e cea mai inspirată soluție, îmi plac cele tip capse. CONCLUZIE Părerea mea este că Korando este o mașină corectă. Ai un sentiment de mașină care nu te lasă, de mașină durabilă. Este destul de fâșneață, poate prea fâșneață pentru unele situații. Când închizi portiera ai un sentiment de mașină premium, nu sună a gol, nu este o portieră ușoară. Toate îmbinările materialelor interioare și exterioare sunt bine făcute. Prețul este unul corect. Cutia automată (și nu orice cutie, una Aisin-google it) costă 1600E, sistemul AWD tot 1600E. Nu mai găsești prețul ăsta la altă marcă. Display digital în loc de ceasuri - 590E, și pentru mine arată ceva mai bine decât cel de Tiguan care costă mai mult. Ba chiar amicul care are Tiguan a spus că îi place mai mult display-ul meu. Sau altfel spus, în prețul unui Korando, Duster nu îți oferă atât de multe, sau atât de calitative. (Don't get me wrong, îmi place și Duster, dar între cele 2, aleg Korando). În mod sigur SY se devalorizează la revânzare mai mult, cel puțin în acest moment, dar eu cred că acest lucru se va schimba cu aceste noi modele lansate în 2019, cu un design nou, cu dotări noi și cu un preț rezonabil. Cei care sunteți indeciși, nu trebuie să mă credeți pe cuvânt la ce am scris mai sus, mergeți și faceți un testdrive, urmăriți forumul sau grupurile pentru întâlnirile fizice unde oricare posesor vă va arăta cu drag mașina lui, poate chiar vă lasă să faceți și un test drive ad-hoc, s-a mai întâmplat.
    3 points
  6. Cine este interesat pentru Tivoli de un set roata de rezerva, cric si cheie pentru roti, gaseste la cca 1000 lei aici: https://www.roatarezerva.ro/p/set-roata-de-rezerva-ssangyong-tivoli-r16-5x112x66-6-cheie-pentru-roti-cric-husa-pentru-cric?gclid=Cj0KCQjw8amWBhCYARIsADqZJoVuTDs03a2iZkIWuVeB-N3f2IqHKNIAsR8GP0kPupdDnhm_QFIKqycaAuP7EALw_wcB
    3 points
  7. Zilele trecute Amazon spunea 59.98Euro si 10E transport, cred ca acum s-a schimbat vanzatorul si a fost 42Euro cu tot cu transport Mai ieftin ca pe Emag in conditiile in care am comandat "ce trebuie". Inca o data multumesc.
    2 points
  8. salut am gasit manualul de utilizare sper sa fie util manual Tivoli Grand 2023.pdf
    2 points
  9. Reviza Korando la 15000km. Schimbat Ulei Motul, filtru aer, filtru polen + manopera - pe undeva in jur de 1285 RON ( nu am factura in fata ) Destul de prietenos personalul, cateva explicatii la final. Pare ca au mai strans ceva pe ici pe colo, volanul se misca putin mai greu la viteze mici, dar poate e doar o impresie. Balamalele de la usi unse.
    2 points
  10. Bună seara! Am fost la King Euroservice pentru revizia de 15000 km. Sunt super ok, iar costul pentru ulei (mobil1) și filtre a fost de 1071 Ron. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  11. sper sa ajute ce am postat. întradevăr este alta mașina la sunet, are si bass suficient, claritate. pentru mine a meritat. costuri..1200 ron piesele si 12 ore de muncă
    2 points
  12. Am revenit cu doua filmulete ca o completare la postarea anterioara sa va faceti o idee. Recomandat sa ascultati cu castile pe urechi! De retinut ca boxele nu distorsioneaza. Daca simtiti ceva distorsionare pe voce este de la microfonul telefonului cu care am inregistrat. VID_20230717_083849625.mp4 VID_20230717_160318606.mp4
    2 points
  13. LE: Deoarece boxele pe care le-am montat pe usile din fata erau prea puternice, aveau nevoie de amplificare, am decis sa montez si pe usile din fata aceleasi boxe ca si pe spate + tweeterele originale. Am facut cea mai buna alegere. Acum se aude absolut perfect. Am inalte frumoase si bass foarte profund(Bass Reflex) Eu am montat modelul MTX TR65C si se aud excelent. Tip Difuzoare Coaxiale; Numar de cai - 2; Dimensiune difuzor (cm) - 16.5; Putere PMPO (W) - 240; Putere RMS (W) - 60; Impedanta (OHM) - 4; Frecventa de raspuns - 50 Hz - 22 kHz; Sensibilitate (dB/W/m) - 91.5; Adancime montare (cm) - 6.1.
    2 points
  14. Ieri am schimbat difuzoarele fata-spate cu unele de dimensiunea 6.5 inch. Vreau sa spun ca este alta masina. Am montat boxele la un magazin care se ocupa cu montaj componente audio pentru autoturisme. Pe langa montajul difuzoarelor mi-au antifonat toate usile la interior cu un strat de izolator fonic. Pe fata am montat difuzoare de bass si tweetere separate exact cum a avut masina, iar pe spate am montat difuzoare cu bass si tweetere incorporate. Caracteristicii: Pe fata: Difuzoare Auto Componente cu 2 Cai; Diametru Woofer : 16,5cm (6.5“); Diametru Tweeter : 25mm; Putere Maxima : 320W; Putere Nominala (RMS) : 80W; Impedanta : 4Ω (ohmi); Raspuns in Frecventa : 45Hz - 25000Hz; Sensibilitate : 93,5dB/2,83v/1m; Adancime instalare : 63mm; Magnet : 70mm; Pe spate: Tip Difuzoare Coaxiale; Numar de cai - 2; Dimensiune difuzor (cm) - 16.5; Putere PMPO (W) - 240; Putere RMS (W) - 60; Impedanta (OHM) - 4; Frecventa de raspuns - 50 Hz - 22 kHz; Sensibilitate (dB/W/m) - 91.5; Adancime montare (cm) - 6.1. Concluzie: Muzica se aude excelent, bass-ul il tin la maxim si pot sa duc volumul la maxim fara distorsionare. Nu te scoate din masina bass-ul, dar se aude frumos si simti vibratii de la el.
    2 points
  15. Salut! O sa schim eu difuzoarele! Difuzoarele au dimensiunea de 5-5.25 inch, dar cu tot cu plasticul care le inconjoara ajung la 6.5 inch. Deci daca doresti sa montezi difuzoare aftermarket poti sa montezi de 6.5 inch. Ai nevoie de Inele si mufe pentru a face un montaj corect. Filmulete cum se monteaza boxele: In al doilea filmulet au taiat difuzorul original din carcasa si au montat difuzor aftermarket de 5 inch in carcasa difuzorului original.
    2 points
  16. Conectivitatea limitata prin fir prin Android Auto sau Carplay poate fi rezolvata foarte elegant prin achizitionarea unui AI Box Android de la compania Carlinkit, specializata in solutii de conectare a dispozitivelor inteligente la sistemul autoturismului. Astazi a sosit produsul CarlinKit CarPlay Ai Box Android 11 Plus, procesor octacore QCM6125 Qualcomm, varianta cu 4GB RAM si 64 GB ROM, versiunea de conectivitate EAU (Europe, Asia, Middle East, Oceania, Africa), achizitionat in data de 8 decembrie 2022 de pe Aliexpress. Livrare in 20 zile pentru o comanda cu livrare standard este chiar foarte ok. Link catre produs: https://www.aliexpress.com/item/1005004727960411.html Desi produsul vine cu cabluri de conectare USB A - USB C si USB C - USB C nu am reusit conectarea cu cel din cutie, dar s-a conectat de la sine cu cablul de date pe care il foloseam de obicei in masina pentru conectarea Android Auto. Box-ul se conecteaza la sistemul masinii prin Carplay, dar in el ruleaza un OS Android 11 standard ce contine inclusiv magazinul Play de unde se pot descarca practic orice aplicatii. Produsul suporta cartele nano-sim si se conecteaza la retele 4G, 3G si 2G europene (varianta EAU), eu am introdus o cartela Digi Mobil si s-a conectat instant la retea. Box-ul mai are conectivitate prin WiFi (practic poate fi folosit ca si router in masina) si bluetooth prin care puteti conecta telefonul mobil pentru a folosi sistemul pentru apeluri telefonice. Sistemul nu are limitari de functionare, se pot rula orice fel de aplicatii inclusiv in mers, inclusiv filme sau videoclipuri prin diverse aplicatii cum ar fi Youtube, Netflix, etc. Aplicatiile care suporta rulare in paralel pe acelasi ecran va permit sa impartiti ecranul pentru a le rula in paralel, eu am rulat pe acelasi ecran Waze si Youtube sau Waze si Spotify. Experienta de operare este foarte buna, sistemul este fluid, raspunde foarte bine la comenzi, imaginea are o rezolutie foarte buna. Comparativ cu Android Auto standard merge chiar mai bine, se simte puterea de procesare a procesorului octacore si cele 4 GB de RAM. Sonorul este bun, atat de bun cat permit boxele autoturismului, sunetul putand fi reglat prin butonul de volum de pe bord si cel de pe volan. Apeluri telefonice pot fi initiate si preluate daca conectati telefonul mobil prin bluetooth la Box, acesta avand o aplicatie dedicata pentru folosirea unui telefon conectat prin bluetooth. Box-ul poate fi folosit si ca intermediar pentru Android Auto sau Carplay Wireless, dar nu am avut (inca) curiozitatea sa incerc optiunile. Per total sunt foarte multumit de produs, asteptarile cu privire la el sunt chiar depasite de realitate. Las mai jos cateva poze si filmulete facute azi in Korando Style Plus. Filmuletele le las ca link catre un playlist online, sunt prea mari pt. forum :https://drive.google.com/drive/folders/14Kq1_fvZGHEZ_9H-YarnqoJgIsjxZt1i?usp=share_link
    2 points
  17. Am făcut astăzi revizia de 15.000km la SMT. Motivele alegerii au fost bazate pe marca de ulei folosită, proximitatea față de casă și recomandărilor altor utilizatori. Am ajuns cu puțin înainte de ora programării și am fost îndrumat către recepția service-ului unde am fost întâminat de o persoană prietenoasă și informală (eu nu sunt un fan al politețurilor gratuite sau forțate, deci more than ok with that ). Spre rușinea mea nu i-am reținut numele...dar cred că este Daniel. Să aveți carnetul de service la purtător. Mi-a explicat toate operațiunile ce urmează a fi efectuate conform planului și din câte am înțeles, și altele suplimentare (curățare etrieri, gresare, etc). Am fost întrebat dacă am alte lucruri de reclamat, unde am răspuns evident cu "flambarea" capotei :). Am uitat să menționez de volanul ușor spre stânga fără afectarea direcției, așa cum am uitat și la 7500km. Sper să nu uit la 30.000 Abordarea la reclamarea capotei a fost diferită de Militari unde au zis că nu este adevărat, că este un caz unic - asta având în vedere că se știe că service-urile au reprezentanți pe comunitățile online unde se discută aceste lucruri. La vremea respectivă capota mea nu dansa, a fost doar o discuție de umplut timpul. Fiind și de partea prestatorului la un moment dat în carieră am observat că onestitatea este apreciată de majoritatea clienților mei. So, Militari..learn from SMT. Am fost informat asupra prețului estimativ final și a timpului de lucru, am predat cheia și mașina, apoi am luat un loc într-o zonă a showroom-ului, mi-am scos laptopul și m-am apucat de lucru. Daniel (cred) a venit cu update și mi-a zis că dacă vreau pot să văd mașina undeva din spatele showroom-ului. Nu am făcut-o, am zis să las oamenii să își facă treaba fără "Big Brother" asupra lor. După aproximativ 2h mașina a fost gata, am achitat 1187 lei, am primit pe lângă factură și output-ul pentru verificarea suspensiilor și frânelor, plus odorizante Așa cum spunea @botezmi , un SPA pentru mașină, au gâdilat-o la toate șuruburile. Motorul pare că sună altfel, dar probabil este doar o impresie, indusă de @Sorin. Mie mi se pare că mașina merge mai bine și că are 10cp în plus după ce plec de la spălătorie PS: am găsit în portbagaj restul de ulei: Motul EcoClean 8100. Long-story...long, nimic de reproșat, totul ok, 30.000 tot aici dacă nu mă prinde vreo problemă prin altă parte de țară.
    2 points
  18. Plafornierele centrale au LED, nu însă și lămpile de la parasolare. Prin urmare s-a impus schimnbarea acestora. Becurile sunt de tip SOFIT de 31mm (exemplu aici) Aveți nevoie, evident, de 2 bucăți și de o șurubelniță mică sau ideal o unealtă de plastic. Se apasă ușor între lampă și poză cu șurubelnița dinspre portieră spre interior și se trage ușor în jos capăul lămpii. astfel încât să iasă de sub această clemă: Se înlocuiește becul și se pune înapoi, evident. Before: After:
    2 points
  19. UPDATE: Prima soluție, care se află mai jos, a fost un mic eșec. LED-ul luat era destul de chior și nici nu am reușit să fac rost de altul. La o verificare mai atentă am observat 2 "papuci" mamă la capetele becului Sofit. Așa că am achiziționat niște benzi de LED pe 6000K, papuci, varnish și am rezolvat problema: Dacă mai vrea cineva din zona București, îl pot ajuta cu asta. ===================================================================================== Pentru că sunt fan lumină albă, neutră în genere, și pentru că SsangYong a făcut niște tăieri de costuri la câteva becuri ieftine, am decis să le schimb eu. Unul din ele este cel din portabagaj. Becul necesar este unul de tip sofit, de 30(31)mm. Am optat pentru unul LED, de la Osram, care a costat 36 de lei. Aveți nevoie de o unealtă de plastic pentru a scoate ușor din cele 2 clipsuri capacul mat. Puteți folosi la nevoie și un card vechi sau chiar o șurubeșniță dacă aveți mâini de ceasornicar. Mai jos poze:
    2 points
  20. Huse doar pentru sezut. Sunt bune pentru protejrea sezutului mai ales in momente in care devine oarecum necesara (sejur la mare, venit uzi de la plaja, etc.). Arata bine, material de in+bumbac in partea de sus, material antiderapant in partea de jos, prindere facila. Disponibile in culorile gri si negru, mai sunt si alte culori, momentan fara stoc. Se pot achizitiona de aici: https://s-mania.com/v1/ro/set-de-huse-pentru-scaunele-auto/ Trimis de pe Oppo Reno6 5G folosind Tapatalk
    2 points
  21. Am spalat azi masina si am schimbat covorasele cu modelul Element luate de pe Amazon.de (link intr-o postare mai sus). Se potrivesc perfect, inclusiv la gauri, material de calitate, arata bine! Trimis de pe al meu CPH2251 folosind Tapatalk
    2 points
  22. Dragi colegi posesori și viitori posesori ai superbelor mașini marca SsangYong intenționăm să organizăm o a doua întâlnire ( încercăm să o facem națională ) în Delta Dunării în perioada 16.09 - 18.09. 2022 la: ️Penaiunea Ambiance, Dunavatul de Jos Pret: 250 lei/cameră cu mic dejun, piscina. Pranz/cina comandați din meniu 40-50 lei de pers/masa. Parcare gratuită Ajungeți direct cu mașina, 40km de Tulcea Cei care doriți să participați la această întâlnire aveți 2 aspecte importante de urmărit: Confirmarea participării până pe data de 10.08 ; Achitarea cazării până pe data de 16.08. Start înscrieri!
    2 points
  23. Planul de restructurare al SsangYong Motor Company a fost aprobat astazi de tribunalul specializat din Seoul! KG Group (un concern sud-coreean cu activitați diverse, in principal in industria oțelului si cea chimică) va prelua un pachet de 61% din producătorul de vehicule puternic îndatorat care se află in insolventa din luna aprilie a anului trecut, pentru 950 miliarde KRW (707 milioane USD). Aprobarea acordului era de așteptat să fie o simplă formalitate, având în vedere poziția slabă a producătorului auto pe piața auto locală. Autoritatea de reglementare a confirmat că nu se așteaptă ca achiziția să împiedice concurența pe piețele conexe, inclusiv pe cea a tablelor de oțel laminate la rece și a producției de vehicule, adăugând că preluarea va ajuta doar Ssangyong Motor să își normalizeze funcționarea și să-și consolideze competitivitatea. https://www.pulsenews.co.kr/view.php?sc=30800028&year=2022&no=756144
    2 points
  24. Așa cum se poate vedea în topicul dedicat votului datei, majoritatea a decis drept data pentru prima întâlnire națională a clubului SsangYong România, weekendul 4-5 iunie 2022. Următorul pas este stabilirea listei de participanți în vederea găsirii cazării care să acopere numărul acestora. Rog transmiterea către mine (@Diomet) sau către @Sorin prin mesaj privat a următoarelor date: 1. Nume și Prenume (Popescu Ion) 2. Număr persoane (exemplu 2 adulți și 1 copil sau o persoană) 3. Nopți de cazare (1 noapte - sâmbătă-duminică, 2 nopți - vineri-duminică) și număr de camere dorit 4. Modelul de mașină (necesar pentru programarea fotografiei de grup) 5. Telefon pentru eventuale lamuriri legate de cazare Voi pune în mod cenzurat doar numele pe o lista la acest topic sau userul de pe forum. Listă participanți: 1. @Diomet 2. @Dannyboy 3. @Sorin 4. @emilian68 5. @Robert P 6. @cristipopa 7. @REMUS 8. @UnderTaker 9. @Cornel
    2 points
  25. Am făcut o verificare la 5500 km, nu văd să fi scăzut de la 3000 când am verificat.
    2 points
  26. Prima întâlnire aproape națională a ClubSsangYong România care a avut loc în perioada 3-5 iunie 2022 la Zărnești
    2 points
  27. E destul de mare gratarul, eu zic ca ajunge. In orice caz, putem pastra foarte bine mancarea calda in cuptorul din bucataria interioara asa incat sa avem totul cald la momentul mesei. Anyway, gratarul este mai mult despre facut gratar, socializat si baut un spritz in fum decat despre mancat, este pacat sa il facem repede la doua gratare!
    2 points
  28. Deaorece am avut timp si un elevator disponibil, am hotarat sa ceruiesc podeaua masinii imediat dupa ridicarea de la dealer. Nu aruncati cu pierre, e decizia si masina mea. Cand am ridicat-o si am vazut ca e vopsita subtirel, am decis sa-i dau o mana de antifon la spray. Masina are insonorizant doar sub scaune dreapta-stanga & fata-spate. Apoi am aplicat ceara cu pistolul de teroson. Ajung 4 tuburi. Cost indeva sub 500 lei, manopera a fost a mea.
    2 points
  29. 2 points
  30. Așa cum spuneam și în topicul pentru schimbarea luminii de portbagaj, am continuat cu becurile de la numărul de înmatriculare. Am vrut tot LED, dar tot ce găsisem până atunci erau doar fără CANBUS, adică cu eroare de bec ars. (Ulterior am găsit și cu LED, o să le pun după ce se vor arde acestea, vezi la sfârșitul postării). Am optat pentru cele de mai jos, la prețul de 30 de lei. Schimbarea se face ușor, și este descrisă vizual foarte bine în manual: Iar rezultatul este mai jos, o lumină albă: Pentru becuri cu LED, se pare că alegerea este una de la Philips (Philips X-TremeUltinon W5W, 12V, 1W, 6000K)
    2 points
  31. Update! Comunitatea Club SsangYong Romania www.clubssangyong.ro are placerea de a anunta prima intalnire nationala a fanilor marcii coreene in perioada 3 - 5 iunie 2022 intr-o locatie deosebita, zona Plaiul Foii din Zarnesti, judetul Brasov la Pensiunea Floare de Colt! https://www.facebook.com/floaredecoltzarnesti/ Vom avea activitati in aer liber, gratar, locuri de joaca pentru copii, plimbare cu ponei / cai si multa socializare. Mai avem loc pentru trei familii care doresc sa ni se alature! Doritorii sunt rugati sa ne contacteze pentru detalii!
    2 points
  32. Eu am schimbat becurile din fabrica de pe faza scurta (H7), care dadeau o lumina galbuie, cu unele cu lumina alba de la o firma renumita "looks like xenon" si "plus 150%" cu aceeiasi putere si farurile ilumineaza mult mai bine, mai puternice si cu lumina alba. Am pus becuri cu led doar la numar, portbagaj si la cele doua plafoniere. As vrea sa pun si pe portierele din fata (alea rosii de jos) dar nu am gasit cum se demonteaza lampa. Nu as vrea sa demontez tapiteria usii. In manual nu am gasit despre schimbarea acestor becuri.
    2 points
  33. Asa arata la mine zona cu roata de rezerva. 1. Roata cu sistemul de fixare 2. Roata cu suportul de polistiren cu cricul 3 etuiul care contine tija cricului, surubelnita cu 2 capete, cheia de 10, inelul de tractare. In plus, in etui mai am si cheia antifurt de roti. Sa n-aud comentarii despre culoarea jantei, asa mi-au dat-o, asa o am. Nici macar n-am incercat sa o scot din locul ei.
    2 points
  34. Alarma se declanseaza doar cand portierele, capota sau haionul sunt deschise prin efractie, adica fara cheie. Pentru proba, deschide capota, tine apasat intrerupatorul capotei, apoi inchide masina din telecomanda. Asteapta 30 de secunde apoi elibereaza intrerupatorul. Alarma se va declansa. Din nefericire in Romania sunt doar dealeri, nu si un importator autorizat, asa ca nu cred sa existe vreun atelier autorizat. In functie de rigiditatea dealerului, se poate interpreta montarea alarmei drept interventie asupra partii electrice.
    2 points
  35. Astazi a fost o nouă întâlnire a comunității noastre, de data aceasta dedicata tuturor modelelor SsangYong. Din nou a venit lume, din nou am văzut pasiune si interes pentru masinile noastre! Atașez cateva fotografii de la eveniment!
    2 points
  36. Am facut un review atat de bun incat merita postat si aici... Revin cu parerea "la rece" dupa test-drive-ul da azi, pe un 1.5 GDI, varianta Premium. 1. Interior si ergonomie - F placut surprins de calitatea materialelor plastice, asta in ciuda faptului ca multe review-uri spuneau ca acestea sunt unele ieftine, chiar fiind comparate cu cele de pe Duster. Nu e deloc asa, plasticele sunt placute la atingere, destul de moi pentru a nu da impresia de chinezarie. Toate tastele sunt placute la atingere, click-urile ofera un feedback bun si confirmarea actiunii. Surprinzator, nu sunt luft-uri la imbinari, totul e inchegat. Un mare motiv de ingrijorare sunt insa suprafețele piano black, care cred ca se vor zgaria f repede. Insa arata demential 2. Motor. F silentios, masina e insonoriazata foarte bine. Cutia raspunde bine atunci cand se apasa acceleratia normal. Cand bagi pedala la podea insa ai un delay de 0.5-1 s, dupa care începe sa te bage in scaun. Intr-adevar, nu e cel mai jucaus din clasa lui, dar nu cred ca pentru asta ne orientam la Korando. 3. Directia. Bun raspunsul volanului, mi a placut ca e f usor de rotit. Nu mi s-a parut a fi instabil la manevrele mai bruste. 4. Suspensia. E un capitol de la care ma asteptam mai mult. Pot spune ca nu am fost impresionat, chair un pic dezamagit. Cu toate astea, este acceptabila, un oic spre partea rigida. Multilink-ul din spate se simte diferit fata de fata. Calitativ pot spune ca este peste cea de la Mitsubishi Pajero, sub cea de pe Touareg (știu..sunt clase diferite, bani diferiti) 4. Senzori securitate. Nu am fost pe autostrada sa vad cum se comporta, insa am ramas extraordinar de impresionat de aenzorul pentru masina in unghiul mort/schimbarea benzii. Mi a semnalizat ca am o masina in spate de la o distanta f buna, astfel incat as fi putut evita orice incident. Functia de auto Hold e utila, scapi de stres la semafoare. Nu mi-a placut insa ca in marsarier nu accelereaza automat ca la alte modele (AutoHold-ul era oprit) 5. Confort. Incalzirea in scaune mi-a placut, nu este deranjanta, dar te face sa te simti bine. Volanul incalzit e demential. Senzorul automat al stergatoarelor rocks. Si a facut treaba de minune. Sunetul semnalizatoarelor. Una lume se plange ca e prea tare...nu pot confirma. Pe langa faptul ca cica se regleaza (nu am facut asta), la nivel maxim nu e deranjant. Spatiul de incarcare wireless acomodeaza cu brio un telefon de dimensiuni mari. 6. Accesorii. Am fost convins de pragurile suplimentare, arata demential pe masina. Sper sa ajute acest review pe cei care inca mai au dubii. E o masina frumoasa, care pot spune ca se bate frumos cu cele din clasa ei
    2 points
  37. Korando are trei compartimente în habitaclul-spate, în ordine de sus în jos, de la tavan și pînă la podeaua metalică: Portbagajul propriu-zis ("Lugagge Space"), care are 407 l, de la podeaua modulară (din 2 bucăți) pînă la tavan Spațiul de depozitare ("Lucky Space") sub podeaua modulară, care aduce spațiul util la un total de 551 l (1.+2.) Spațiul pentru kitul de pană, între 2. și podeaua metalică Dacă se comandă roată de rezervă (dimensiuni normale, nu slim), ea va ocupa tot spațiul 2.+3. Portbagajul disponibil se reduce la 1. (407 l). Dacă se cumpără o roată de rezervă slim (SsangYong nu oferă așa ceva, cel puțin deocamdată) atunci roata slim va ocupa 3. plus cam două treimi din 2. (așa reiese din pozele trimise de Adi Năstase pe Facebook).
    2 points
  38. Se a intamplat si la mine (motor 1.6 benzina). Am schimbat statia de alimentare si problema a disparut.
    1 point
  39. Salutare la toata lumea, Am un Tivoli luat pe firma in septembrie 2022 luata de la Premium Cars CLUJ-NAPOCA, reprezentanta si pentru KIA si SUZUKI. Sincer sa va, spun am studiat masina asta 6 luni, am citit toate forumurile de pe internet, istoria masinii de la coreeni etc. Am venit la drive test. M-am indragostit de ea. O masina robusta si comoda totodata. Ajunge usor la viteze mari datorita cailor putere. Un pic ma deranjeaza consumul cam maricel (pe autostrada ajunge usor la 10L/100km), dar asta e. Am fost cu ea deja la revizia de 7500km, la 15000km si la 30000km. Nu am ce reprosa, baietii si-au facut treaba de fiecare data ca la carte, masina merge impecabil. Preturile nu mi se par mai mari ca la alte reprezentante de masini. Cum ziceti si voi, putin peste 1000 lei.
    1 point
  40. Cum nu sunt fan piano black mă gândesc la o folie gri mat cât mai aproapiată de cea a bordului.
    1 point
  41. Se pare ca da. La AT frana de motor e mai greu de folosit, asa ca utilizezi pedala mai des. Eu incerc sa fac frana de motor din padele, dar mai uit. Sotia nici nu atinge padele ….
    1 point
  42. Pentru cei care verificați uleiul la un Korando nou se poate să aveți probleme cu scosul jojei. La mine a funcționat rotirea jojei stanga - dreapta cu tras hotărât. După ce joja este scoasă de câteva ori va deveni mult mai ușor de manevrat.
    1 point
  43. Intervin si eu pe acest subiect, desi nu am aceeasi motorizare pe al meu Tivoli. Pana in 5000km am avut aceeasi problema (nivel la jumatatea intervalului de pe joja). Mi-a venit destul de greu sa cred ca dupa 3-4000km uleiul sa scada atat de mult. Cand am luat masina de la dealer am fost asigurat ca totul este in regula. Am completat la maxim pe joja dupa care am urmarit constant pana la revizia anuala. Nici acum, dupa 30.000km nu am mai constatat scaderi de nivel. Asta ma face sa cred ca dealerii nu fac nici un fel de verificare finala in vederea predarii masinii catre proprietar.
    1 point
  44. SsangYong Motor Company se alatura holdingului coreean KG Group, prin desemnarea consortiului condus de acesta ca si ofertant final pentru achizitia pachetului majoritar de actiuni al SYMC! Detalii in comunicatul din link-ul de mai jos: https://www.ssangyong.ro/stiri-evenimente/ssangyong-kg-consortium Trimis de pe Oppo Reno 6 5G folosind Tapatalk
    1 point
  45. 1 point
  46. După experiența mai puțin plăcută cu barele de la Menabo (de a căror cutie Marathon 460 sunt foarte mulțumit), experieță despre care am vorbit aici, le-am returnat și am reluat căutările și singura soluție a fost Thule. Le-am găsit cel mai ieftin la portbagajeauto.ro la 907 lei, iar cel mai scump preț găsit a fost de 1249 de lei. (Nu, nu m-au plătit ) Pentru detalii legate de bare accesați: https://portbagajeauto.ro/bare-transversale-thule-evo-raised-rail-wingbar-evo-pentru-ssangyong-korando--c300--5-usi-suv--model-2019---sistem-cu-prindere-pe-bare-longitudinale- Pe scurt, au o foarte mare atenție la detalii, zgomotul de rulare este foarte mic, au tot felul de protecții și imbusul cu care se montează este dinamometric, se oprește exact când trebuie. Pentru bicicliști: au profil T, adică se pun și se scot rapid suporturile de bicicletă.
    1 point
  47. Salut, avand in vedere ca doritorii sunt din Brasov, București si Pitesti am mutat de comun acord locatia la Zărnești, la Pensiunea Floare de Colt, in zona Plaiul Foii ... Loc mult in curte, vom face si gratar, etc. Mai avem locuri pentru 3 familii, daca mai sunt doritori! Aceasta este locatia: https://m.facebook.com/floaredecoltzarnesti/
    1 point
  48. Becurile de fabrica (H7 sau H1) sau cele "long life", tin mult, cativa ani buni dar au o lumina galbena. Ideea este ca cele cu lumina alba sau putin albastra ilumineaza mult mai mult dar tin putin (1-max 2 ani). E ca la becurile casnice cu led, la aceiasi watti, cele cu lumina rece (alba) ilumineaza mai mult decat cele cu lumina calda (galbuie). Este vorba probabil de lungimea de unda a luminii. Eu de mai bine de zece ani, pe masinile mele, folosesc becuri cu lumina alba de la producatori consacrati (Osram, Bosch, Philips), nu conteaza atat aportul in plus in procente sau distanta mare declarata pe ambalaj, poate sa fie o tactica de management. Important este ca lumina sa fie alba.
    1 point
×
×
  • Create New...