Jump to content

Daniel

Moderators
  • Postări

    210
  • Dată înscriere

  • Ultima vizită

  • Nr de zile câștigate

    13

Despre

  • Ziua de naștere 18.10.1964

Profile information

  • Localitate
    Bucuresti

Mașină

  • Marca
    SsangYong
  • Model
    Tivoli
  • An
    2019
  • Motorizare
    1.6 EXGI

Vizitatori recenți

Vizualizări profil

Realizările lui Daniel

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • One Year In
  • Reacting Well
  • One Month Later
  • Dedicated
  • Week One Done

Insigne Recente

19

Reputație

  1. Inainte de oprirea motorului orienteaza jetul de aer spre picioare. Daca lasi jetul orientat spre parbriz aerul cald ramas pe traseu va urca si va condensa pe parbriz.
  2. Se a intamplat si la mine (motor 1.6 benzina). Am schimbat statia de alimentare si problema a disparut.
  3. Multumesc frumos de gand bun! Va doresc tuturor viata lunga si fericita alaturi de cei dragi!
  4. O roata de rezerva normala iti ia cam o treime din volumul portbagajului. Cred ca te vei oriehta catre o roata slim. Cricul este cel cu canal, ca sa incalece buza pragului. Si cheia cred ca e de 17 (scuze, nu mai tin minte, n-am mai folsit cheia de mai bine de un an de cand am schimbat placutele de frana.
  5. Multumesc pentru feedback. In Pallady folosesc Motul, preferatul meu.
  6. Pentru mersul neregulat schimba statia de alimentare. Pentru cealalta problema nu am raspuns. E prima data cand aud ca o caroserie nelovita se torsioneaza la urcarea/ coborarea unel denivelari.
  7. Vaaai! Cum, 1,6 aspirat? Am zis acum vreo 2 ani sa nu arunce documentatia pentru motorul asta.
  8. Intrebare: ai vazut data postarii pentru care ai comentat?
  9. Mi-e teama ca esti singurul cu modelul asta de Korando. Ai luat in calcul niste bare transversale?
  10. Distanta intre șuruburile de prindere e mai mare decât lățimea acelui ornament de pe plafon, una din gauri cade în exterior. Se pare că nu le poți monta decât dacă faci tu găurile in plafon. Trimis de pe al meu moto g32 folosind Tapatalk
  11. Azi am facut revizia anuala la SMT Pallady. S-au facut verificari la sistemul de franare, amortizare si directie. Pe partea de franare s-au dat jos toate placutele, s-a curatat tot sistemul, apoi s-au uns culisele etrierilor. S-a gresat tot ce inseamna balama. S-au facut testele de franare si amortizoare pe bancurile specializate. Mi s-a raspuns la intrebari cu promptitudine. Mentionez ca am fost informat de la inceput despre operatiile ce se vor efectua precum si despre consumabilele folosite. Am specificat ca am inlocuit filtrul de habitaclu recent, deci nu s-a schimbat. Dupa verificare, nu s-a schimbat nici filtrul de aer pentru ca au considerat ca e corespunzator. Deci nimic impus, ca in alte locuri. Eu personal recomand SMT. Total - 807.85 lei.
  12. Se doreste o iesire in perioada 26-28 mai 2023 in zona Moieciu-Bran-Zarnesti. Locatia se va stabili in functie de numarul de paricipanti si de spatiul de cazare disponibil pentru acea perioada. Pentru a avea timp de cautare, propun o limita pentru inscriere, anume data de 12.03.2023. Sunt disponibil pentru intrebari suplimentare. Astept inscrieri. Incepem: Pozitia unui membru pe facebook ma determina sa anulez aceasta invitatie. Subiect inchis pentru mine. Daca doreste cineva sa se ocupe, astept cu mare interes.
  13. Si eu sunt curios. Am un X100 manual, in 32.000km cutia s-a comportat normal. Este aceeasi cutie ca ea de pe X150.
  14. Pentru modelul X150 aceasta e forma filtrului. Codul de piesa este 6731803009.
×
×
  • Create New...