Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Pentru a realiza revizia acasă: https://www.procars97.ro/ulei-motor/732-ulei-motor-selenia-mopar-digitek-pure-energy-0w30-5l.html?search_query=Selenia+WR+Forward+0W30+&results=27 https://www.epiesa.ro/filtru-aer-habitaclu-ssangyong-tivoli-grand-1-5-t-gdi-benzina-163-cai/145779/subcat-100263/ https://www.epiesa.ro/filtru-aer-ssangyong-tivoli-grand-1-5-t-gdi-benzina-163-cai/145779/subcat-100260/ https://www.epiesa.ro/filtru-ulei-ssangyong-tivoli-grand-1-5-t-gdi-benzina-163-cai/145779/subcat-100259/
  3. În noiembrie 2023 am făcut revizia intermediară, 7500 km, înlocuire ulei, filtru ulei și verificare baterie, 770 de lei.
  4. ITALIAN CARS Adresă 207206 Carcea, Str. Aeroportului nr 280 Număr de telefon 0725-113341 Adresă de e-mail rebecca.olteanu@ssangyongcraiova.ro
  5. Last week
  6. salut, daca reușești sa scoti unitatea poți te rog sa imi trimiți o poza cu ea? doresc sa vad ce model este si sa ii caut specificațiile. mulțumesc
  7. Sa inteleg ca se poate demonta chederul complet (pentru spalare curatare/inlocuire ) si piesele albe sunt un fel de capse ( presupun ca sunt mai multe pe intreaga lungime a chederului) care tin tot ansamblul ? Intreb pentru ca pare destul de fragila capsa asta care se vede acum, si pare ca se poate rotii Exista un tutorial/video /pdf ?
  8. La cum îmi dau seama din poză, a ieșit "brăduțul" din prinderile din spate. Trebuie să scoți piesa albă de tot și apoi să o pui pe șină pe direcția săgeții și să o capsezi înapoi:
  9. Salutare tuturor! A montat cineva amortizoare la capotă?
  10. Earlier
  11. Poți pune o poză?
  12. Are cineva idee cum se poate remonta chederul din partea inferioara a usii spate la Korando din 2023 ? La o stergere ceva mai multa forta s-a desprins din montura pe o lungime de ~5 cm, nu pare o chestie pentru care sa mergi in service, dar nici nu pare usor de pus la loc.
  13. Salut, Are cineva idee cum se poate remonta chederul din partea inferioara a usii spate la Korando din 2023 ? La o stergere ceva mai multa forta s-a desprins din montura pe o lungime de ~5 cm, nu pare o chestie pentru care sa mergi in service, dar nici nu pare usor de pus la loc.
  14. Din păcate nu există un răspuns pozitiv la această problemă la care unele service-uri se pare că insistă că așa trebuie să funcționeze. Nu știu dacă sunt senzorii de calitate îndoielnică, controller-ul lor, softul sau cine știe ce altceva. Urmăresk și partikip la acest subiect
  15. Buna ziua, Ați încercat sa vorbiți la service despre funcționarea senzorilor? Mie mi se pare ca mai mult încurca. Am parcat aseară la 15 cm de un zid si nici urma de reacție din partea senzorilor fata. Nu e prima parcare cu mașina asta. Uneori funcționează, alteori nu, dar clar nu te poți baza pe ei. Poate ca nu sunt cele mai importante lucruri la o mașină, dar fac parte din dotările plătite ale acesteia si faptul ca nu funcționează din fabrica cred ca este îngrijorător pentru ca te face sa te gândești ca poate nici alte componente nu funcționează/ nu vor funcționa. Da, avem garanție si ce se strica se repara, dar la mine nu s-au stricat. Asa "face ele"..
  16. O intrebare pentru Rexton Club 2023, in reverse indicatorul din bord "R" e intermitent?
  17. Salut, eu pana la urma am lasat acolo cablul ala gri USB-C care se gaseste la Ikeea, strans cu elasticul lui cat sa fie suficient de lung (cablul are cam 1m si este destul de calitativ), iar bucla ramasa si telefonul le tin in suportul de pahare (care la mine sta gol), cu mufa in sus, sau pe scaunul din stanga cand este liber. Am mai avut un cablu mai scurt, de 0.5, cu mufa de la telefon la 90grade, Baseus, dar mi-am dat seama ulterior ca de fapt nu-mi este bun pt. ca mai folosesc telefonul din cand in cand legat la masina. I In fine, oricum toate cablurile astea sunt consumabile, mai mult de 1 an nu ma astept sa tina, cand simt ca nu mai intra ferm in telefon e clar ca trebuie altul. Pe de alta parte, decat sa se duca mufa din telefon, prefer sa tot schimb la cabluri.
  18. Salut, este vorba de anvelopele de vara KUMHO 235/55 R18 HP91 100H, cu DOT 2023, care au venit pe un Korando C300, mers cu ele aprox 1400 km, din care un drum la Vadu si restul in oras, deci arata foarte bine, nu sunt ciupite sau frecate. Se dau toate la 1300 lei (eu asa ma gandeam, dar poate voi aveti alte idei) si fiind destul de grele / voluminoase, nu livrez in tara - doar ridicare personala din Bucuresti, zona Cotroceni sau strada Stirbei Voda cu Poiana Narciselor. Se vand pentru ca au fost inlocuite de niste AT-uri Yokohama silentioase (pot da mai multe detalii celor interesati) - eu unul nu merg asa mult cu masina, nici nu am loc sa tin inca un rand de roti, nici timp sa le schimb, etc, asa ca am preferat aceasta solutie. Stiu ca este putin nepoliticos ca primul meu post sa fie direct cu "vand", dar ce sa zic, masina merge f. bine, este fix ce cautam, imi place f. mult, nu ma plang de nimic la ea, consumul mi se pare ok pt. cum este masina, asa ca nu prea am ce zice despre ea Multumesc pentru atentie.
  19. Version 1.0.0

    2 downloads

    manual service tivoli 2019 - 2022
  20. Da...este un fenomen arhicunoscut. Majoritatea (nu toate) C300 pățesc asta. Știu și service-urile (și SsangYong), și se aplică un remediu, de obicei aplicarea unui nou adeziv pentru prinderea tablei exterioare de nervurile capotei sau reglarea tampoanelor de cauciuc pe care se așează capota la închidere. Rezultatele sînt mixte: la unii merge, la alții (ca în cazul meu) nu a avut efect. Eu unul m-am obișnuit și ignor fluturarea la viteze mari.
  21. Salutare! La un testdrive cu Noul Korando C300 PREMIUM, mergand pe A3, cu o viteza de 130-140 km/h, capota a incepat efectiv sa "danseze" unduitor, sub presiunea vantului frontal... S-a mai confruntat cineva cu acest fenomen ciudat? Imediat dupa Korando am mers si cu un Torres in testdrive, in aceleasi conditii de autostrada, dar n-am vazut nimic "anormal" la capota in timpul mersului... Multumesc.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...