All Activity
- Yesterday
-
Sorin started following Senzor distanta (radar?)
-
Sincer, nu am inteles ce problema ai si ce te deranjeaza! Trimis de pe al meu CPH2251 folosind Tapatalk
-
panzed started following Senzor distanta (radar?)
-
Salutare, Prima iesire (intamplator pe autostrada) cu nou achizitionatul Korando, varianta AT6/AWD, mers la 140km/h pe bord, cruise activ, aer pornit si... 12L/100km?? Ma rog, hai sa zicem ca "mi-a asumat" sotia asta... dar e normal totusi? Testdrive-urile spuneau de un 7/100 pe autostrada, dar poate mergeau cu 100 oamenii, deh... 8 combinat spunea manualu' Acum sa revin on-topic, nici o optiune care implica radarul masinii nu a functionat, adica: atentionare de apropiere de masina din fata, atentionare la plecarea masinii din fata SI evident nici prin gand nu mi-a mai trecut dupa constatarile anterioarea sa visez la franare de urgenta in caz de obstacol. Constatari si teste in benzinariile de pe traseu, nu in trafic!! Optiunile le-am activat pe absolut toate din menu, nu mai stiu cu ce bife a venit initial, dar poate mai e un buton magic de genul "to rule them all" adica botonu' care le controloleaza pe toate si nu e apasat? Ma puteti ajuta? Pana luni cand bat la poarta service-ului mai e o zi de duminica, poate ma bucur si eu de masina si ma fac de ras doar pe forum, nu in service. Ce e cu camera a functionat oarecum, adica lane assist si lane keeping, dar nimic legat de atentionari la semnele de circulatie... iar buba? Multumesc.
- Last week
-
breahnacodrin started following Accesorii, Echipamente, etc
-
Andrei started following Carlig remorcare si suport biciclete: instalare/recomandari
-
Andrei joined the community
-
Visan Ionut joined the community
-
Ene Laurentiu Gabriel changed their profile photo
-
Ene Laurentiu Gabriel joined the community
-
Tot asa, sa nu uit: Pentru cei care vor Android Auto via Wifi, eu am folosit un CarlinKit A2A. Este foarte rapida conectarea. Si aici cateva observatii in curs de clarificare: -am gasit uneori device-ul complet oprit ( ceea ce imi si doream ) dar in majoritatea situatiilor, device-ul este fie pe verde, fie in pairing mode. Presupunerea mea este ca alimentarea pe portul USB nu se taie dupa intreruperea contactului si Carlinkit intra in stdby fiind activat cand prin apropiere se afla un device cu bluetooth activ, cu care s-a mai conectat sau nu. Aici ar fi o serie de configurari, inclusiv in setarile device multimedia->bluetooth. Cert este ca atunci cand deschid masina, Carlinkit este pe verde si pe telefon imi apare notificarea ca sunt conectat la AA, inainte de a porni masina ( inainte chiar de a introduce cheia in contact). O fi bine, o fi rau, nu stiu inca. -Android Auto over wifi este o functie care apare pe telefon dupa ce se activeaza Android Auto Developer Settings ( nu developer settings al telefonului ). Pare ca standard este AA peste cablu. Ca nota interesanta ( si documentata cumva pe site-ul producatorului in cazul meu ), anumite telefoane cu fastcharge nu pot activa Android Auto prin cablu atunci cand sunt conectate direct la portul USB al Korando. Acest fapt a fost valabil si in cazul meu cu mentiunea ca dupa interpunearea Carlinkit A2A intre Korando si telefon (un Xiaomi ), AA a functionat corect. Later edit: De cabluri nu scapi, ca la drumuri lungi si telefonul trebuie alimentat.... eu neavand wifi charging in telefon trebuie sa folosesc evident un adaptor auto si cablul aferent
-
Nu cred ca se torsioneaza ceva.... pur si simplu se aude acel zgomot cand bancheta este pe pozitia respectiva, chiar si neocupata. Initial am fost intrigat, tocmai pentru ca masina este noua si mi se parea foarte ciudat sa se auda zgomot ca de arc rupt !!!!!! Dupa ce am mutat bancheta pe pozitia 1, nu am putut reproduce zgomotul. Odata ce am gasit "sursa" zgomotului, m-am linistit, nu era nici o problema cu articulatia spate
-
Sa nu uit Am vrut sa pun carlig de remorcare. Desi am gasit o varianta de carlig de la un producator de prestigiu, care furniza inclusiv detaliile de instalare, nu am identificat un modul electric compatibil. Singura varianta a fost e extrem de exorbitanta oferta validata de distribuitorul ssang yong, undeva la 1500EUR costuri totale. Mai mult decat rulota second hand. Ma gandesc acum cu teama cat va fi revizia de 15k sau cat costa "consumabilele" originale, daca un amarat de carlig de remorcare e asa scump. Sau poate n-am gasit eu oferta potrivita, care sa fie acoperita de garantie ?
-
Pentru mersul neregulat schimba statia de alimentare. Pentru cealalta problema nu am raspuns. E prima data cand aud ca o caroserie nelovita se torsioneaza la urcarea/ coborarea unel denivelari.
-
oxo6072 started following Viata (mea) cu Korando C300
-
Sunt foarte multumit de masinuta pe care o am, in fapt un mic tanc , varianta 2022 Style Plus, Alb, cutie AT. Dar, nici o masina fara probleme :). Sa vedem, obiectiv care este situatia dupa 13000km: -am descoperit ca atunci cand bancheta spate este pe pozitia a 2-a ( mai pe spate ) , se produce un zgomot foarte neplacut in momentul in care caroseria se torsioneaza, de exemplu la coborarea de pe o bordura. Sunetul pare a veni din zona arcurilor din spate, suna ca si cand ar fi rupt ceva :), dar in realitate se remediaza prin trecerea banchetei in pozitia 1 ( mai putin confortabil ) sau demontarea sistemului de acoperire a portbagajului din locas. -la relanti, daca este oprit aerul conditionat si cutia automata este pozitionata in "N", adica motorul nu are nici o sarcina, mersul este oarecum neregulat, cu momente in care da socuri ceva mai puternice. Daca este in sarcina ( D cu frana sau AC pornit ) , mersul este uniform. Indiferent de temperatura motorului. Nu e deranjant, dar este posibil sa fie un reglaj undeva care nu e ok ... Nu am observat probleme la "tocirea" inegala a cauciucurilor, dar "am auzit" ca exista un lot din 2022 care ar fi fost rechemat in service pentru reglaje geometrie. Voi ce probleme reale ati avut ?
-
penu marius joined the community
-
Florin Pop joined the community
- Earlier
-
AlexIS31KDM changed their profile photo
-
Valer joined the community
-
Aditzact started following Manual service SsangYong Korando IV - C300 and AT - schimb ulei
-
A schimbat cineva uleiul la cutia automata? Daca da, la catj km si cat a costat?
-
Nu reusesc sa descarc manual, l-ai putea trimite pe mail? As vrea sa stiu intervalele de service pt fluide(cutie / eacire / frana).
-
Jetix started following Scut motor , Lacul vopselei foarte sensibil la zgarieturi and Vand scut original Tivoli Grand
-
Subscriu la faptul ca lacul este subtire sau de calitate slaba. Deja am o stersatura in partea dreapta spate... Initial am fost tentat sa cred ca de la o alta masina care m-a atins dar am realizat ca nu este asa. Stersatura este intr-o zona unde n-ar fi putut fi facuta de un alt autevehicul fara sa-mi stearga mai intai bara neagra, iar aceasta este intacta. Mi-am dat seama ca a fost facuta de o minge care a sters vopseaua in acea zona (in parcare la mine copii mai joaca mingea...). Asta este lacul de protectie... Ca sa-l protejez am dat pe deasupa un strat de ceara ceramica de la Sonax, lucru care se cunoaste la spalat. Daca inainte trebuia sa insist bine ca sa indepartez anumite lucruri cand spalam masina, acum luneca toata mizeria de pe masina. Intentionez ca inainte de intrarea in sezonul ploios sa-i fac din nou un tratament cu ceara respectiva pentru a proteja mai bine suprafata.
-
Am modificat titlul. Corect este doar SMT. Sau Subaru Motors Trading, de aici vin initialele!
-
L-am montat vineri la un service al unui vecin (de fapt el l-a montat fiind de mesrie ). A ramas impresionat de cat de bine este facut si cum se potriveste la gauri. Se monteaza usor, doar trebuie putina atentie. Are dreptate Florin, merita investitia! Cel pe care l-am dat jos (de fapt sunt doua piese) le-am scos la vanzare pentru cei care au avut probleme si vor unul original. Anuntul este in sectiunea "Vanzari" pe acest forum.
-
Am schimbat scutul original cu unul de otel iar in urma acestui schimb a ramas disponibil cel dintai (doua piese) pentru vanzare. Sunt stare foarte buna asa cum se poate vedea in imaginile atasate (masina o am de 4 luni). Pretul este 200 Lei la care se adauga transportul. Tel. 0749 026 617
-
si mai binebar fi sa mai fie o persoană pe lângă tine sa iti dea sculele la mâna să nu ieși mereu de sub mașina eu nu am avut si am pierdut timp aiurea...dar am facut ....sport...... succes. la final va merita investitia
-
vezi ca pe langa placa mare, scutul in sine, vine si cu o bara de ramforsare accea se prinde pe șasiu ca sa desfaci șuruburile de pe șasiu să poti prinde acea bara sa ai ceva mare sa poți face parghiu la cheie. sunt f bine bine stranse cele 2 suruburi daca treci de asta, in 30 minute ai scutul montat
-
Mi-am comandat un scut metalic de pe scutauto.ro, 510 lei cu tot cu transport. Cred ca e un pret bun tinand cont de faptul ca protejeaza mai bine partea de dedesupt, in conditiile in care merg pe dealuri si munti destul de des. Ramane sa gasesc unde sa-l montez. Poate adopt solutia cu rampa postata de Florin...
-
ramane de văzut dar deja prohresul este evident. ce am uitat sa precizez...la izolația de se fetele de plastic...ea din fabrica are deja o izolatie albă....eu am pus peste aceea si in unele zone și pe unde am mai considerat. e ok, dar o sa fie mai greu sa așezați față la montaj, mai bine puneti doar peste cea albă, sau nu mai puneți deloc.
-
la prima revizie se schimbă uleiul si filtru de ulei. la mine a apărut pe factură si verificare instalație electrică. 780 ron in Constanta la ExpoCar
-
Știu că probabil e un mit, dar cam după o săptămână se aud și mai bine, cel puțin pentru urechile mele, adică au o perioada de "break-in"
-
sper sa ajute ce am postat. întradevăr este alta mașina la sunet, are si bass suficient, claritate. pentru mine a meritat. costuri..1200 ron piesele si 12 ore de muncă
-
-
-