Jump to content

botezmi

Moderators
  • Postări

    45
  • Dată înscriere

  • Ultima vizită

  • Nr de zile câștigate

    3

Profile information

  • Localitate
    Pipera (IF)

Mașină

  • Marca
    Korando C300
  • Model
    STYLE+ AWD A6
  • An
    2022
  • Motorizare
    1.5 TGDI

Converted

Vizitatori recenți

Vizualizări profil

Realizările lui botezmi

Contributor

Contributor (5/14)

  • One Year In
  • Dedicated
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter
  • Reacting Well

Insigne Recente

7

Reputație

  1. Da...este un fenomen arhicunoscut. Majoritatea (nu toate) C300 pățesc asta. Știu și service-urile (și SsangYong), și se aplică un remediu, de obicei aplicarea unui nou adeziv pentru prinderea tablei exterioare de nervurile capotei sau reglarea tampoanelor de cauciuc pe care se așează capota la închidere. Rezultatele sînt mixte: la unii merge, la alții (ca în cazul meu) nu a avut efect. Eu unul m-am obișnuit și ignor fluturarea la viteze mari.
  2. Ideal luați R18. Merge și cu R17 atîta timp cît rulați cu ea pînă la cel mai apropiat service de roți pentru repararea și remontarea roții "normale" - vedeți comentariul de mai sus al lui @Aditzact. Singurul avantaj al roții slim R17 este că mai cîștigați puțin loc de depozitare pentru scule și accesorii în spațiul din jurul toții de rezervă.
  3. Este normal, niciun motiv de panică. Waze are control separat de volum pentru muzică/entertainment și pentru indicațiile vocale (nu mai știu cum apar menționate pe ecran: entertainment și system...nu sînt sigur). Soluția este să mergeți cu Waze în mod navigație (adică să aveți o rută activă) și să așteptați prima indicație vocală pentru navigație (puteți "păcăli" Waze să "zică ceva" făcînd o întoarcere 180°, lucru care declanșează de obicei o indicație de navigație nouă). În momentul în care Waze "vorbește", butonul de Volum al tabletei infotainment acționează asupra volumului indicațiilor vocale. La 1-2 secunde după ce indicațiile vocale s-au terminat, butonul de Volum se comută automat pe volum muzică, și rămîne așa pînă la următoarea indicație vocală pentru navigație. Pentru asta era (am înțeles că nu mai este, la modelele fabricate începînd din 2023) revizia intermediară de 7500 km: înlocuirea uleiului de motor "din fabrică". Revizia asta intermediară era frecventă și la alte mărci (am avut-o și eu la Suzuki Vitara fabricat 2015). E OK să completați dv. uleiul cu unul cumpărat din orice magazin, atîta timp cît are specificația din manual.
  4. Punctele de ridicare sînt pe "șină". Eu am cumpărat doar roata slim. Cricul l-am luat de pe eMAG pentru că am vrut manivelă cu clichet (sînt leneș). https://www.emag.ro/cric-heyner-germany-ultralift-pro-2-tone-premium-34721/pd/D6JWJDMBM/?utm_medium=ios&utm_campaign=share%20product&utm_source=mobile%20app
  5. botezmi

    Jante

    Asta am cumpărat/folosit eu anul trecut Janta aliaj ATS Mizar 7x17 5x112 et44.5 polar-silver (ejante.ro)
  6. botezmi

    Jante

    225/60R17 99H 6.5Jx17 ET45.5
  7. Groupama EUR 802, suma asigurată EUR 23.520, fără franșiză și cu Clauza privind garantarea valorii de nou pe 3 ani (În primii 3 ani de asigurare, în cazul daunei totale sau furt total, despăgubirea se calculează la valoarea de nou a autovehiculului.)
  8. Eu am cumpărat doar roata (R17): Roată de rezervă SSANGYONG KORANDO IV R17 5x112x66,5 | roatarezerva.ro
  9. Cel mai probabil este un pachet preluat de la furnizori gen: Set - Roată de rezervă SSANGYONG KORANDO IV R17 5x112x66,5 + cheie pentru roti + cric + husă pentru cric | roatarezerva.ro <-- R17 Set - Roată de rezervă SSANGYONG KORANDO III R18 5x112x66,5 + cheie pentru roti + cric + husă pentru cric | roatarezerva.ro <-- R18
  10. FVSA funcționează cu rezultate variabile dar este oricum un sistem de confort ("convenience"), nu de siguranță rutieră. SDA la Style PLUS este basic: îl activezi sau nu din meniu. Eu îl am activat și mă avertizează dacă mă apropii prea mult în mers de vehiculul aflat în față. Într-adevăr, la echipările superioare poți regla din mers sensitivitatea alertei. TSR funcționează însă semnele se afișează doar cînd sînt selectate două din machetele de bord disponibile (cele fără "ceasuri").
  11. Singura care trebuie să meargă în situația descrisă este "atentionare de apropiere de masina din fata". Cea de-a doua funcționează doar cînd mașina e oprită în trafic.
  12. Cum a fost cu capota ghidușă? Au aplicat un nou mastic din acela misterios? Trebuie respectată o perioadă de uscare sau i-au "dat cu feonu'" să-l usuce forțat?
  13. botezmi

    ISG Korando

    ISG (Idle Stop & Go) Manual în engleză, pagina 4-119
  14. O opțiune mai este Titan Power Plus - The Titan Smart Cable™ . (livrează în RO) Am unul în plus dar din păcate este de iPhone.
×
×
  • Create New...