Jump to content

Ssang.ro Bucuresti, Iuliu Maniu 181


Daniel

Recommended Posts

Ulei motor 0w30 Mobil 1, Acea C2 SAE, DPF: 90 lei / litru x 4,5 litrii = 405,00 lei + 76,95 TVA

Filtru ulei Tivoli, Korando:  175 lei / buc. x 1 buc. = 175 lei + 33.25 TVA

Manopera service:  147 lei / ora x 1 ora = 147 lei + 27,93 TVA

Total: 727,00 + 138,13 TVA = 865,13 lei

Silviu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

32 minutes ago, Silviu Marcel said:

Ulei motor 0w30 Mobil 1, Acea C2 SAE, DPF: 90 lei / litru x 4,5 litrii = 405,00 lei + 76,95 TVA

În condițiile în care 1L de ulei Mobil 1 ACEA C2 SAE costa în jur de 50 de lei cu tot cu TVA la orice magazin de piese, pentru un enduser, și care costă 33 de lei litrul fără adaos comercial, cum vi se pare prețul per litru practicat pentru uleiul la butoi?:)

Personal am avut o experiență foarte proasta cu Mobil1 în trecut. Din păcate o să mă îndrept spre altă reprezentanță din cauza acestui brand de ulei...

The quieter you become, the more you can hear...
Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

25 minutes ago, Daniel said:

In Pallady folosesc Motul... M-au castigat de client!

Poate sunt subiectiv, dar cred că orice este mai bun decât Mobil1.

Este interesant de aflat ce folosește Ploiești, eu fac 30-35 minute de acasă până la service-ul de acolo. Până la Militari 1h+

The quieter you become, the more you can hear...
Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

1 hour ago, Diomet said:

În condițiile în care 1L de ulei Mobil 1 ACEA C2 SAE costa în jur de 50 de lei cu tot cu TVA la orice magazin de piese, pentru un enduser, și care costă 33 de lei litrul fără adaos comercial, cum vi se pare prețul per litru practicat pentru uleiul la butoi?:)

Personal am avut o experiență foarte proasta cu Mobil1 în trecut. Din păcate o să mă îndrept spre altă reprezentanță din cauza acestui brand de ulei...

Pentru care motiv zici ca uleiul Mobil 1 nu este bun ? Eu nu am folosit pana la SSY acest tip de ulei, dar ma uit ca am deja vre-o 8 mii de km la bord si nu am avut nici o problema. Motorul porneste usor si iarna si vara pe anicula, nu tremura, nu face zgomot suplimentar fata de cum am luat-o de noua, nu are fluctuatii de turatii la ralenti. Am mers de exemplu asta vara 400 Km fara orire si motorul nu s-a incazit mai mult decat normal iar mersul in oras in conditii de trafic aglomerat in Bucuresti, asisderea. Am verificat periodic nivelul cu joja si nu a consumat gram iar consistenta ok.

Asa se spunea si despre Castrol si uite ca la fostul meu BMW serie 3 E46 benzina, am folosit numai acest ulei (5w30) timp de 15 ani, cu schimburi la 10 mii Km. fara probleme pana la 150 mii km cand l-am vandut.

Eu nu tin cu Mobil 1 dar daca ai argumente tehnice valide te rog sa-mi comunici poate ma indrept spre altceva (poate Motul ?)

Silviu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

1 minute ago, Silviu Marcel said:

Pentru care motiv zici ca uleiul Mobil 1 nu este bun ?

Din experiența avută pe alte mașini. Îl mânca, și era foarte subțire.

Mașinile noastre sunt încă noi, nu aș vrea să supun motorul la o uzură gratuită din cauza unui ulei mai slab calitativ.

The quieter you become, the more you can hear...
Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

Am inteles. Totusi ce spui este o constatare si nu o explicatie tehnica. Probabil conteaza mult destinatia uleiului in functie de tipul/felul  masinii, tipul motorului (solutii constructive) etc.

Eu incep sa ma documentez de pe site-uri tehnice independente de marcile fabricante. De exemplu, pentru inceput am gasit asta:  

https://rvneeded.com/engine-oil-0w30/

 

Mai vedem, mai cautam...

Silviu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

Acum 23 ore, Diomet a spus:

Poate sunt subiectiv, dar cred că orice este mai bun decât Mobil1.

Este interesant de aflat ce folosește Ploiești, eu fac 30-35 minute de acasă până la service-ul de acolo. Până la Militari 1h+

Am facut revizia intermediara de 7500 km la inceput de octombrie la Elcani Ploiesti.

Nu mai tin minte suma exacta, dar este ceva in jurul la 685 lei.

Ulei folosit Mopar Selenia, 0W-30, la bidon de 5 litri, mi-au lăsat in mașina bidonul cu ce a ramas.

Am trimis mail initial la Pallady si la Ploiesti, cei de la Ploiesti m-au sunat a doua zi cu oferta de pret, ei au estimat in jurul sumei de 685, dar nu mai mult de 700, plata card bancar cu programare ora prezentare.

Pentru revizia de 15000 au estimat un cost de aproximativ 1300 lei, daca mai tin bine minte....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

22 hours ago, Silviu Marcel said:

Totusi ce spui este o constatare si nu o explicatie tehnica.

Mi-am asumat subiectivismul afirmației. Personal, nu mai vreau să aud de Mobil1.

 

18 minutes ago, cozmin_t said:

 

Pentru revizia de 15000 au estimat un cost de aproximativ 1300 lei, daca mai tin bine minte....

Mai mare decât la Militari. Era în jur de 1000 din câte am văzut.

  • Thanks 1
The quieter you become, the more you can hear...
Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

11 minutes ago, Daniel said:

n-am auzit niciodata de uleiul Selenia.

Petronas Selenia, este pe bannerele de pe la concursurile auto. Selenia este uleiul făcut pentru FIAT S.p.A și evident recomandat pentru FIAT/Alfa Romeo/Lancia. L-am folosit vreo 5 ani la un Fiat. A fost ok.

The quieter you become, the more you can hear...
Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

  • 2 months later...
On 3/1/2022 at 12:22 PM, Daniel said:

Spre a dovedi afirmatiile de mai sus, aveti aici pretul unui filtru (original) de ulei pentru motorul 1.6 benzina.

https://kpartsmall.com/products/1731840025-genuine-oil-filter-for-ssangyong-tivoli-gasoline

Despre filtrul de polen am spus probabil in alt spatiu, dar o fac si aici. Am comandat chiar din Bucuresti la 26 lei bucata, nu 170.

Filtrul de aer original il aveti aici. Comparati cu factura!

https://kpartsmall.com/products/2315035300-genuine-element-assy-for-ssangyong-tivoli

filtru-ulei-ssang-yong-tivoli-2015-2-6731803009-e55b2fc9aa708f6591-200-150-2-95-1.webp.b1d2353b40fa481cd0dfa82c324dc83d.webp Cred ca filtrul la Tivoli este de tipul acesta (nu tipul clasic, in carcasa de tabla). Asa este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte platforme sociale

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...